Ιανουάριος
13, 2012.
Το
νέο εμπορικό σήμα της Τουρκίας είναι το
«made in Turkey»,
το οποίο αντικαθιστά την μέχρι τώρα ένδειξη «Turkish Brands».
Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν,
η Τουρκία το 2030 θα έχει εθνικό
εισόδημα 2,77 τρισεκατομμύρια δολάρια και προετοιμάζεται προς την κατεύθυνση
αυτή αλλάζοντας την εμπορική επωνυμία της εγχώριας παραγωγής.
Την ίδια διαδικασία έχουν ακολουθήσει, τη δεκαετία του
1970 η Ιταλία και η Ισπανία που καθιέρωσαν τα προϊόντα τους από το ίδιο σήμα πιστοποίησης, όπως αναφέρει ο πρόεδρος
του συνδέσμου των βιομηχάνων Γιλμάζ Γιλμάζ.
«Μια φορά και έναν καιρό, η οικονομία της Ευρώπης παρουσιάζονταν
με τις οικονομικές επιδόσεις των χωρών, όπως για παράδειγμα, η Ιταλία ή η Ισπανία που
έδωσαν έμφαση στο εμπορικό τους σήμα. Η Τουρκία, σήμερα, έχει μια σημαντική παραγωγική
ικανότητα, αλλά δεν έχει μια κατοχυρωμένη, διεθνώς, ένδειξη».
Ο Γιλμάζ θα τονίσει στη συνέχεια τη σημασία που έχει η
κατοχύρωση της προέλευσης του προϊόντος
για μία χώρα που έχει διεθνές αντίκτυπο.
«Δημιουργώντας το εμπορικό σήμα ‘made in Turkey’ προωθούμε το οικονομικό όραμα της Τουρκίας», είπε.
--
τουρκικός Τύπος