Αύγουστος 12, 2012.
Με τίτλο «Οι Έλληνες στράφηκαν προς τα εγχώρια προϊόντα
για να αντιμετωπίσουν την κρίση», το τούρκικο δημοσίευμα αναφέρεται σε σχετική
έρευνα που έγινε στη χώρα.
Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
και του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας το ένα τρίτο του πληθυσμού δείχνει ότι
έχει πάρει μια καταναλωτική στροφή, αγοράζοντας μόνον ελληνικά προϊόντα, μια
κίνηση που χαρακτηρίζεται ως συνείδηση στην κρίση και περιγράφεται ως «πατριωτική κατανάλωση».
Οι καταναλωτές παρότι λένε ότι τα εγχώρια προϊόντα είναι
ακριβότερα στην αγορά από τα εισαγόμενα, εντούτοις, επιθυμούν να στηρίξουν την
οικονομία της χώρας τους, να αυξήσουν τις θέσεις εργασίας σε αυτήν και
στρέφονται συνειδητά προς τα ελληνικά καταναλωτικά αγαθά.
Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν τα εγχώρια προϊόντα,
φρέσκα λαχανικά, φρούτα και γαλακτοκομικά προϊόντα κατά ποσοστό 91 τοις εκατό.
Είδη αρτοποιίας, αναψυκτικά, χυμούς φρούτων και
εμφιαλωμένο νερό κατά 81 τοις εκατό.
Αλκοολούχα ποτά κατά 61 τοις εκατό και κατά 57 τοις εκατό
κατεψυγμένα τρόφιμα, γράφει το τούρκικο δημοσίευμα.
--
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνον με αναφορά της
ενεργής ηλεκτρονικής διεύθυνσης του ιστολογίου παραγωγής- http://www.echedoros-a.gr