Η Τουρκάλα που χρησιμοποιεί το κινητό
τηλέφωνο διαβάζει τις ειδήσεις από τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, καθώς
διαδηλώνει τα μεσάνυχτα μέσα στο πάρκο Gezi, στην Κωνσταντινούπολη, στις 13
Ιουνίου 2013 (AFP PHOTO / OZAN KOSE)
Ιούνιος 29, 2013.
Άγκυρα.
Η Τουρκία –
σύμφωνα με το Ρόιτερ- ζήτησε από το Twitter να δημιουργήσει ένα
αντιπροσωπευτικό γραφείο στο εσωτερικό της
χώρας, με σκοπό να εισάγει αυστηρότερη πρόσβαση και έλεγχο στο χώρο του ‘microblogging’, αφού
κατηγορήθηκε ότι ξεσήκωνε επί
εβδομάδες τις αντικυβερνητικές διαδηλώσεις σε όλη τη χώρα.
Ενώ τα κρατούντα τουρκικά μέσα ενημέρωσης αγνόησαν σε
μεγάλο βαθμό τις διαμαρτυρίες των πολιτών κατά τις πρώτες ημέρες της εξέγερσης,
οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης όπως το Twitte και το Facebook αναδείχθηκαν ως
κύριο μέσο επικοινωνίας και ενημέρωσης κατά της κυβέρνησης.
Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Μπινάλι Γιλντιρίμ,
δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι χωρίς μια εταιρική παρουσία (του Twitter ή του Facebook) στη χώρα, η τουρκική
κυβέρνηση δεν θα μπορούσε να φθάσει στον έλεγχο του περιεχομένου ή των αιτήσεων
για τα δεδομένα του χρήστη.
“Όταν ζητούμε πληροφορίες, θέλουμε να έχουμε κάποιον που
μπορεί να μας τις προσφέρει..., πρέπει να υπάρχει ένας συνομιλητής απέναντί μας,
να πούμε τα παράπονά μας και να διορθώσουν τα λάθη τους, πρέπει να υπάρχει μια
αντιπροσώπευση», είπε.
«Έχουμε πει σε όλα τα Social media αν θέλουν να δραστηριοποιούνται στην Τουρκία, θα πρέπει
να συμμορφωθούν με την τουρκική νομοθεσία», δήλωσε ο Γιλντιρίμ.
--
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνον με αναφορά της ενεργής ηλεκτρονικής διεύθυνσης του ιστολογίου παραγωγής- http://www.echedoros-a.gr