“No 1 Destination for doing Business in Southeast Europe”, θα γράφουν τα φορτηγά που εισέρχονται στην Ελλάδα
Νοέμβριος 20, 2014.
Τα φορτηγά και τα λεωφορεία που έχουν προορισμό την
Ελλάδα ή διέρχονται από αυτήν, θα λάβουν ειδικά αυτοκόλλητα σε μια εκστρατεία
διαφήμισης για επενδύσεις στο
νοτιοσλαβικό κράτος των Σκοπίων- FYROM, που δεν θα αναφέρεται το όνομα ‘Μακεδονία’.
Από το γνωστό σλόγκαν (που χρησιμοποιείται στο εξωτερικό) «Επενδύστε στη Μακεδονία», θα
αφαιρεθεί η λέξη ‘Μακεδονία’ και θα τοποθετηθεί
ο όρος «Νοτιοανατολική Ευρώπη- Southeast Europe».
Το
μόνο αναγνωρίσιμο σημείο στην διαφημιστική καμπάνια για επενδύσεις, θα είναι
η σημαία της χώρας που θα υπάρχει στο τέλος της ετικέτας.
Αυτό ήταν ένα από τα αιτήματα των μεταφορέων προς το
υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, για να δεχθούν να συμμετάσχουν στην
μεγάλη κυβερνητική καμπάνια για ξένες επενδύσεις στη χώρα.
Σύμφωνα με την Μπιλιάνα Μουράτοφσκα από την «Makam Trans» πολλά φορτηγά
αυτοκίνητα ή λεωφορεία που πηγαίνουν στην Τουρκία ή όταν επιστρέφουν από την
Ιταλία, αντιμετωπίζουν προβλήματα στην Ελλάδα με το σήμα ‘MK’, πόσο μάλλον με ένα σλόγκαν που θα έχει τη λέξη «Μακεδονία».
Έτσι, είναι προτιμότερο να απαλειφθεί η λέξη «Μακεδονία» από τη διαφήμιση
και να τοποθετηθεί ο όρος «South East Europe”, αντί του
ακρωνύμιου ‘FYROM’ ή ακόμη τη λέξη ‘Σκόπια’
όπως λένε οι Έλληνες τη χώρα μας, είπε η Μουράτοφσκα.
--
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνον με αναφορά της ενεργής ηλεκτρονικής διεύθυνσης του ιστολογίου παραγωγής- http://www.echedoros-a.gr