Ιανουάριος 20,
2015.
Τίρανα.
Η αγιοποίηση του
Μοναχού Παΐσιου από το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως της Ορθοδόξου Εκκλησίας,
έχει αντιμετωπίσει κριτική στον ελληνικό Τύπο, έχει ανοίξει, επίσης, μια
συζήτηση για την αντικειμενικότητα της Εκκλησίας που ακολουθεί στην αγιοποίηση
των ιερέων, γράφει η αλβανική ‘Tema’ και συνεχίζει:
Στην περίπτωση της
αγιοποίησης του Παΐσιου, έγινε 21 χρόνια μετά το θάνατό του και όχι 70 ή 100
χρόνια, όπως προβλέπει ο κανόνας της Εκκλησίας.
Επιχείρημα της Συνόδου του Πατριαρχείου ήταν η άσκηση
μεγάλης πίεσης από τους πιστούς και με
την απουσία μιας εξήγησης, παρά μόνο τη δημοτικότητά του, η εφημερίδα «Καθημερινή»
αναφέρει μερικές από τις εξηγήσεις που οδήγησαν στην αγιοποίηση του μοναχού,
συνεχίζει το αλβανικό δημοσίευμα.
Σύμφωνα με την
ελληνική εφημερίδα, η δημοτικότητα του μοναχού μπορεί να ελεγχθεί από τον υψηλό
αριθμό πωλήσεων των βιβλίων και των φωτογραφιών του μοναχού, που αναφέρεται
στην αγιότητά του και σε μελέτες που αναφέρονται σε αυτόν.
Η φήμη του
μοναχού Παΐσιου που έζησε στο Όρος Άθως,
λένε ότι είχε προβλέψει την ελληνική κρίση.
Σε τέσσερα
βιβλία που έχουν εκδοθεί από τον ίδιο, προβλέπει, επίσης, την κατάληψη της Κωνσταντινούπολης
καθώς και των αλβανικών εδαφών από την Ελλάδα.
Το δημοσίευμα
σημειώνει ότι οι προφητείες του για τους Αλβανούς, τους Σκοπιανούς και τους Τούρκους, ήταν αυτά που
ήθελαν να ακούσουν οι πραγματικοί Έλληνες.
«Οι Αλβανοί τι
θα κάνουνε, μοναχέ;»
«Αφήστε τους,
αυτοί δεν μετράνε»
«Με τα Σκόπια,
μοναχέ;»
«Αυτά δεν τα
υπολογίζουμε»
«Με την
Κωνσταντινούπολη μοναχέ;»
«Θα την
καταλάβουν οι Ρώσοι, και θα μας την παραχωρήσουν», αναφέρει το αλβανικό
δημοσίευμα.
--
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνον με αναφορά της ενεργής ηλεκτρονικής διεύθυνσης του ιστολογίου παραγωγής- http://www.echedoros-a.gr