«Το σήμα ‘κλειδώματος’ στο Αιγαίο» - τούρκικο δημοσίευμα


Σεπτέμβριος 24, 2022. Ελλάδα.

Άγκυρα.

Η Ελλάδα ανεβάζει εντάσεις στο Αιγαίο. Τώρα έχει ξεκινήσει τα παιχνίδια του «κλειδώματος των αεροπλάνων μας στα ραντάρ της». Καλά…, γράφει ο αρθρογράφος Güneri Cıvaoğlu στη Μιλιέτ.

Το ελληνικό πολεμικό αεροσκάφος δίνει ηλεκτρονικό μήνυμα:

«Είσαι κλειδωμένος, είσαι στο στόχο μου, μπορώ να εκτοξεύσω τον πύραυλο μου αν θέλω…»

Γιατί αυτά τα μικρά παιχνίδια;

Ο απόστρατος Αντιστράτηγος Αεροπορίας Δρ. Ερντογάν Καρακούς με τον οποίο είχα μια συνέντευξη, την οποία νομίζω ότι θα βρείτε πολύ ενδιαφέρουσα.

Ας ξεκινήσουμε με την απάντηση σε αυτό το ερώτημα.

Τα μαχητικά αεροσκάφη διαθέτουν ηλεκτρονική συσκευή.

Εξοπλισμένος με αυτή τη συσκευή, ο πιλότος του μαχητικού αεροσκάφους μπορεί να εκτοξεύσει πυραύλους κλειδώνοντας το εχθρικό τζετ στο ραντάρ του.

Οι Έλληνες πιλότοι, που μόλις εκπαιδεύτηκαν, κάνουν ένα είδος «τεστ» για τον εαυτό τους στα τουρκικά τζετ .

Τοποθεσίες για «ηλεκτρονικό πόλεμο και πεδίο βολής», όπου παρέχεται εκπαίδευση, υπάρχουν σε τρεις χώρες του κόσμου.

 Στο Ισραήλ, και στη βάση Nellis στην Αμερική. Η τρίτη είναι στο Ικόνιο της Τουρκίας.

Πιλότοι χωρών μελών του ΝΑΤΟ είχαν εκπαιδευτεί στο παρελθόν στον «ηλεκτρονικό πόλεμο και το πεδίο βολής» στην αεροπορική βάση Nellis στις Ηνωμένες Πολιτείες.


Επειδή εκείνο το μέρος ήταν μακριά, οι Τούρκοι πιλότοι ήθελαν να εκπαιδευτούν στη βάση στο Ισραήλ, αλλά το Ισραήλ είναι πολύ σχολαστικό σχετικά με αυτό.

Η Τουρκία είχε εκσυγχρονίσει τα αεροσκάφη F-4 στο Ισραήλ και πλήρωνε εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια.

Έτσι, δώσαμε τη δυνατότητα στο Ισραήλ να κατασκευάσει την τρίτη βάση «ηλεκτρονικού πολέμου και πεδίου βολής» στον κόσμο στο Ικόνιο.

Μέχρι πρόσφατα, οι χώρες μέλη του ΝΑΤΟ πραγματοποιούσαν επίσης την εκπαίδευσή τους σε συσκευές ηλεκτρονικού πολέμου στη βάση μας στο Ικόνιο. Τώρα πάνε στη βάση Nellis στην Αμερική.

Μόνο Βρετανοί πιλότοι συνεχίζουν την εκπαίδευση στη βάση μας στο Ικόνιο.

Η Τουρκία θα αρχίσει επίσης να δέχεται πιλότους της Πολεμικής Αεροπορίας του Κατάρ στο Ικόνιο για εκπαίδευση. Οι πιλότοι του θα εκπαιδεύονται με γαλλικά Rafale και F-16.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι και οι Έλληνες πιλότοι έλαβαν εκπαίδευση από Ισραηλινούς πιλότους στη Βάση της Καλαμάτας στην Πελοπόννησο.


Λοιπόν, μπορούν οι Τούρκοι πιλότοι να σπάσουν το «κλείδωμα» επειδή όλα αυτά τα χρόνια εκπαιδεύονται στο Ικόνιο;

Η απάντηση που πήρα από τον Καρακούς Πασά ήταν: «Ναι».


Τα τζετ μας χρησιμοποιούν το αμυντικό σύστημα ανάλογα με το τι πυραύλους στέλνει το εχθρικό αεροπλάνο.

Για παράδειγμα….

«Εάν εκτοξευθεί ένας πύραυλος με στόχευση θερμότητας, μια θερμική βόμβα πέφτει από το αεροπλάνο μας. Ο στόχος συγχέεται με τον μείκτη ηλεκτρονικού σήματος. Ο εχθρικός πύραυλος στοχεύει σε αυτή τη θερμική βόμβα».

Εάν ο πύραυλος που εκτοξεύεται από τον εχθρό είναι «μεταλλικός» , το τζετ μας εκτοξεύει κομμάτια αλουμινίου.

Μπερδεύει το μέταλλο-εστιασμένο βλήμα με το ηλεκτρονικό μίξερ και το κατευθύνει στα αλουμινένια μέρη.

Φυσικά, αυτές είναι οι δεξιότητες που αποκτώνται μετά από σπουδές που απαιτούν πραγματική μαεστρία και σκληρή εκπαίδευση.

Για να το θέσω απλά, δεν αρκεί να κάνεις σήμα «σε έχω κλειδωμένο».

Ο πόλεμος των 6 ημερών

Μια ακόμη ερώτηση που ανησυχεί και δεν ακούγεται πολύ…

Παίρνουν οι Έλληνες πιλότοι μαθήματα από Ισραηλινούς πιλότους για «επιδρομή με στόχο την καταστροφή τουρκικών αεροπλάνων όσο είναι ακόμα στο υπόστεγο ή στο διάδρομο» , όπως στον 6ήμερο πόλεμο ;

Έχουν τέτοια «θέλω» ή «όνειρα» ;

Επιτρέψτε μου να συνοψίσω όσα άκουσα από τον Καρακούς Πασά…

Ήταν οι μέρες που οι πρόεδροι της Συρίας και της Αιγύπτου είπαν, «Θα συναντηθούμε στο Τελ Αβίβ και θα πιούμε τσάι».

Είχαν τόση αυτοπεποίθηση.

Ισραηλινά αεροπλάνα απογειώθηκαν.

Πέταξαν πολύ χαμηλά και κατέρριψαν αεροπλάνα της Αιγυπτιακής Πολεμικής Αεροπορίας  που βρίσκονταν στο έδαφος.

Παρέλυσαν τα συστήματα ελέγχου τους.

Στην πραγματικότητα, «ο πόλεμος των 6 ημερών έγινε πόλεμος των 30 λεπτών».

Τελείωσαν τη μάχη στα πρώτα 30 λεπτά. Το επόμενο ήταν να προχωρήσουν όπως ήθελαν.

«Αυτό ακριβώς εννοούσα».

Όμως με χαρά έμαθα ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην Τουρκία.


Τι γίνεται τώρα…

 

«Περιμένουμε με τη μέγιστη προετοιμασία». Αεροσκάφος ραντάρ  βρίσκεται σε συνεχή παρατήρηση στον αέρα. Επίσης, τα UAV βρίσκονται υπό παρακολούθηση.

Με την παραμικρή ένδειξη σοβαρότητας, το πρώτο πράγμα που θα κάνει η Τουρκία είναι να ενημερώσει όλες τις χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Εθνών, ότι «οποιοδήποτε αεροπλάνο διασχίζει το 25ο γεωγραφικό μήκος και περνά από το μέσο του Αιγαίου θα αποτελεί στόχο».

milliyet.com.tr

--

The Hellenic Information Team

               

 

 © Βαλκανικό Περισκόπιο -Γιῶργος  Ἐχέδωρος

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνον με αναφορά  της ενεργής ηλεκτρονικής διεύθυνσης  του ιστολογίου παραγωγής- https://www.echedoros-a.gr